mandag 5. mars 2012

Vårtegn

 I dag fant vi årets første løvetann i akkurat den samme grøften som i fjor. Det var på vei til gården som ligger i området der vi bor. Der har de hester, høner, påfugler, sauer og griser med grisunger. Helt topp for barna, datteren min er veldig begeistret for dyr. Deilig med lysere tider...sol, sol kom til meg!! :)

                                               




Deilig, varm solbærsaft...



Dette er fra en av de nydelige vårdagene forrige uke. Vi tok turen til noen venner og vi grillet pølser ved stranden. Helt topp!

5 kommentarer:

  1. Peter er priceless her :) Gleder meg masse til jeg kan klemme på dine skjønne barn igjen.

    Ser ut som dere har det fint om dagen. Det er koselig å se.

    SvarSlett
  2. :) Er det til påske vi ses? Takk for brev og bildet til barna, forresten! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Prøver på det ja :) Skal dere på hytten? Bare hyggelig.

      Slett
  3. Ja, vi skal på hytten.., eller hytta ;)

    SvarSlett
  4. Ok. Jeg får ta det litt som det kommer. Men vil så gjerne få meg en tur til Norge nå ;) Men da vet jeg det.

    SvarSlett