lørdag 10. mars 2012

"Hvem er mormonene og hva tror de på?"

Lurer du på hva jeg egentlig tror på? Hvem er disse mormonene? Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige? De fleste detter av lasset halvveis før jeg har nevnt hele navnet på kirken jeg går i.
Jeg kan fomle når jeg skal fortelle hva jeg tror på, religion er liksom ikke noe man snakker så mye om. Vel, i morgen har du en gyllen mulighet til å lære mer og bli opplyst om vår tro! 
Ingen forkynnelse, kun informasjon. Vet dette er litt kort varsel, men vi har kun en maskin på deling her hjemme og det har vært en busy uke... 
Jeg skal holde også holde en bitteliten tale mot slutten av programmet om å være mor. 

Åpent hus  kl. 19.00 i morgen 11. mars, Hekkveien 9, Oslo. 
Ta t-bane til Carl Berners plass, når du kommer ut av t-banestasjonen tar du brått til venstre og opp en lang bakke. Så er du der! Se link på Facebook 
Ta dette som en personlig invitasjon, og kom hvis du vil og kan. <3 

3 kommentarer:

  1. Du får ha lykke til Ida. Det går sikkert fint :)

    SvarSlett
  2. Du kommer aldri til å angre på prioriteringen din!

    SvarSlett
  3. :) Takk for støtte og for at du er et godt eksempel for meg, Sidsel.

    SvarSlett