onsdag 1. februar 2012

Om peanøttsmør


Jeg har spist utrolig mye peanøttsmør i løpet av mitt liv. Gi meg hjemmelaget grovbrød med peanøttsmør og kakao laget med kokesjokolade, og jeg sitter plutselig nede i kjellerstua til Bestemor. Det fikk jeg nemlig ofte servert til bla. kvelds da jeg var på besøk hos henne som yngre. Vel, i går kveld ga jeg datteren min brødskive med peanøttsmør til kveldsmat. Hun har ikke spist det så mye, men jeg vil jo at hun skal like det har hatt så mye glede av (er det ikke slik at vi vil prakke våre egne interesser på barna våre?) :p.
Hun tygget en stund, og jobbet med pålegget som klebret seg opp i ganen, så sa hun: "Peanøttsmør sitter veldig, veldig godt fast!".
Så sant, så sant. :) Morsomt hvordan barn kan få sagt ting så presist.

1 kommentar:

  1. Så artig! Ser for meg hvordan hun reagerer og sier det. Kan skjønne du har det artig om dagen :)

    SvarSlett