fredag 25. mars 2011

En dag om gangen!

Jeg har fått et nytt motto. Det lyder "En dag om gangen". Det kom helt naturlig etter at vi fikk nummer to. Jeg visste ikke helt hvordan det kom til å gå, eller om det kom til å gå, å være hjemme med begge to. I alle fall ikke i starten. Men det måtte jo bare gå, så det var og er ingen vits i å bli stresset eller overveldet av å tenke på alle dagene jeg må klare. Jeg tar en dag av gangen. Hvis en dag er ekstra slitsom, trenger jeg bare å klare meg gjennom den dagen, og det klarer jeg. Og så blir kanskje neste dag veldig fin, babyen sover godt, jeg får hyggelig besøk og har fått nok søvn. Sånn som i dag. Vi var ute i det deilige været på formiddagen, Lillemann har sovet ganske mye, mamma og Sofie kom og laget middag sammen med oss og jeg har bakt kake! :) Tidligere denne uken har jeg ligget på gulvet og grått av utmattelse og følt meg deprimert(lite søvn, Thomas borte dag og kveld, en baby som skriker og har sovet lite.), men etter litt søvn og solskinn er alt bra igjen neste dag. Så om en dag er tung, trenger det ikke være sånn for alltid. Men her er mange gode stunder og det er alltid lyspunkter hver eneste dag. Jeg elsker Emma, skulle gjerne filmet henne hele tiden, sånn at jeg kunne holde fast tiden som er nå.


Storesøster og store, lillebror.


Emma på kontoret. I dag fant Ems ut at hvis hun skjøv stolen bort til kommoden, kunne hun klatre opp og få tak i alt hun ville... Her snakker hun i mobilen (iPoden)... Men det er er bare bra at hun finner på ting mens jeg ammer.. :)


3 kommentarer:

  1. Bilde nummer 2 er priceless! Det er simpelthen et skikkelig blinkskudd. De ser ellers på bilde nummer 1 glade i hverandre ;)

    SvarSlett
  2. Fantastiske bilder! Kan ikke tro hvor stor babyen er!!!!! Og Emma er jo helt skjønn. Du ser utrolig flott ut. Ja, en dag om gangen er helt riktig. Heier på dere!

    SvarSlett
  3. Så koselig å få se noen bilder av de søte små! Amen til 1 dag av gangen. Gjelder når de blir tenåringer også...

    SvarSlett