mandag 7. mars 2011

1 uke

Mandag morgen for en uke siden ble vi foreldre til en STOR, veldig fin stjernekikker. Det tok tid å få han ut, og jeg trodde underveis at jeg ikke skulle klare å jobbe videre fordi jeg var så sliten, men jeg visste jeg ikke kunne gi opp og omsider kom han ut. Denne fødselen ble likevel en mye bedre opplevelse enn den første. Når jeg klarte dette, klarer jeg alt! I alle fall å føde igjen! ;) Denne første uken har stort sett gått veldig fint. Sønnen vår er hva jeg vil kalle en mer "vanlig" baby, som faktisk sover, i motsetning til hva Emma var... Og så er jeg selvsagt mye mer avslappet... Vi får også mye hjelp fra mamma, det er vi veldig takknemlige for.

Vi var i kirken på søndag alle sammen. Det gikk over all forventning og veldig hyggelig å treffe venner og å få litt åndelig "input".


Far og sønn, som forløpig ligner mest på far, som også var en stjernekikker...



Emma og mamma besøkte oss på sykehuset. Emma ville bare kose og nusse på babyen. Hun var voldsomt forkjølet og hostet og snørret utover babyen, men hva gjør man når en nybakt storesøster vil kose lillebror.... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar