søndag 16. mai 2010

Jeg elsker alt som er godt

Jeg elsker alt og alle som får meg til å føle godt for morsrollen og familien. Når perspektivet løftes fra det verdslige perspektivet til det guddommelige perspektivet, er det så mye lettere å se og føle at det er fantastisk å være mor, det er en ubeskrivelig viktig oppgave. 

En av mine "skrekk-tanker" er tanken på å bli utsatt for en alvorlig ulykke, at jeg eller Thomas blir invalid, brannskadet, et eller annet som gjør at livet forandrer seg totalt og at det blir annerledes å leve sammen. Hvordan takler man det? 

Linken (jeg får ikke til å lime inn linken så man bare kan klikke på den, men den kan kanskje limes inn i adressefeltet. Eller gå inn på www.mormonmessages.com: "My new life") nedenfor er til en kort, liten film som viser at det er mulig å  fortsette å leve sammen etter slike utfordringer, og  at man kan ha det veldig, veldig godt. Den handler også om å forstå sin guddommelige natur. Jeg ble rørt og oppbygget. Jeg er takknemlig for kjærlighet, håp og tro, som fører til lykke. 

http://www.lds.org/ldsorg/v/index.jsp?locale=0&vgnextoid=bd163ca6e9aa3210VgnVCM1000003a94610aRCRD&channelId=

bd163ca6e9aa3210VgnVCM1000003a94610aRCRD&sourceId=

5f9653e760468210VgnVCM100000176f620a____

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar