tirsdag 25. mai 2010

Gratulerer min lille syrin




Ett år har gått siden jeg fødte, og akk for en forskjell på 25. mai i fjor og 25. mai i år. Det er en SÅ mye bedre dag i år. Det er virkelig fint å ha en ett-åring. Livet er komfortabelt igjen, jeg er bare meg, lett i kroppen (jeg har egentlig aldri vært så veldig glad i å jogge, men nå setter jeg sånn pris på å være lett i kroppen etter å ha vært gravid og tung, så jogger gjerne en tur i ny og ne.) , rutiner nogenlunde på plass, Emma er god og stort sett fornøyd.
Jeg er veldig glad for at jeg får være mammaen til Emma, jeg er takknemlig for at hun er så frisk og fin, at vi kan ha så mye glede sammen. Noen ganger kan jeg nesten ikke tro at alt er på ekte, for jeg har det så godt. Her en dag gikk/jogget jeg en tur rundt Søndre Ås gård og det var bare så vakkert ute. Himmelen så blå, så blå, nyutsprugne, grønne blader på trærne, gule, glade balderblom, hester på enga, osv.. Sånt som gjør at jeg bare føler lykke og forundring over at alt dette er "mitt", min opplevelse, mitt liv. Jeg er så takknemlig for det gode livet mitt, for det er ingen selvfølge, mange i denne verden lider. Jeg vet også hvor velsignelsene kommer fra, og er takknemlig for det.

Gratulerer med dagen, lille Ems!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar