mandag 31. august 2009

Ren fristelse

Min tante Nina er veldig flink til å lage kaker. Gode kaker og fine kaker. Hun er kunstner og maler bilder som jeg gjerne vil ha på veggen min etterhvert (jeg sparer!!) og har sin egen business "Ren fryd" med såper og andre produkter hun lager selv. Alt naturlig og fantastisk! Til Vegars (hennes sønn, min fetter) konfirmasjon (som er en god stund siden) laget hun en fantastisk mektig sjokoladekake. I mange uker hadde jeg hatt lyst på den kaken og satte for en liten stund siden av en lørdag til å lage den. Kaken ble ikke akkuratt noen blå-kopi, men smaken...den var den samme! :) (Nr. 1 er laget av Nina, nr. 2 hvor alt flyter utover er mitt forsøk).




Jeg prøvde meg igjen og etter å ha fått et par tips fra tante Nina gikk det bedre. Glasuren ble ikke så glossy og fin, men alt holdt seg i alle fall på plass! 


1 kommentar:

  1. practice makes perfect....
    Det var saa koselig aa snakke med dere her om dagen. Haaper velsignelsen gikk bra, skulle gjerne vaert der:)

    SvarSlett