søndag 11. september 2011

Her er de! :)

Jeg har så godt som sluttet å blogge. Det er så mye annet å gjøre, og jeg vil f.eks heller skrive i dagbøkene til barna, enn å legge ut så mye på nettet. Men så er det samtidig hyggelig å vise noen bilder til de som ikke ser barna så ofte. Jeg var på reunion i går med barneskoleklassen. Veldig hyggelig. Vi så noen videoklipp fra da vi gikk i 2. klasse, det var 17. mai-tog, sommeraktivitet med sekkeløp og sommeravslutning med sanger og skuespill i gymsalen. Alt var glemt. Rart å se seg selv som barn, uten å huske noe av det jeg så. Disse bildene er bla. til Marit, som ikke har fått hilst på Peter ennå, men jeg vet at du gjerne vil. Takk for i går!



PÅ Sjernarøy i sommer. Emma er veldig god med lillebror.

Det er en kvikk, liten frøken vi har. Selvom tegneseriene er det mest interesante... Hun er i gang med å spørre om ting nå. "Hva er det?", "Hva heter de?" osv...

På vei til kirken, med kjole fra tante Katrine i USA.


Even is back!!! En kort stund var alle 5 søsken samlet i Norge. Nå er Sofie i Washington state, og Kajsa i Göteborg.

Gromkar.


2 kommentarer: