søndag 23. januar 2011

Pappas OG mammas jente



Hun har lenge vært pappas lille jente, og er det fremdeles, men i det siste har jeg vært mer hjemme og mer sammen med henne, og det har jeg merket på tilknytningen vår. Nå går det mye mer i "mamma" og "mammi". Jeg går nå inn i min siste uke med jobb før det er permisjon og hjemmeliv. Emma har også sin siste uke i barnehagen. Vi har valgt at hun skal være hjemme med meg, i alle fall frem til høsten. Vi følte det var det beste for Emma. Jeg er spent på hvordan det kommer til å gå. Det kommer sikkert til å bli krevende, samtidig er jeg glad for muligheten til å prøve det. Og hvor mange kvinner før meg har ikke vært hjemme med sine egne barn? Vi satser på en grei og rolig lillebror, nok energi til å finne på ting og forhåpentligvis også besøk av store og små så det ikke blir for ensformig for lilletupp og mor!


1 kommentar:

  1. Så stor hun har blitt! Den ene tanten min har vært hjemme med alle sine barn (12 stk!!), det har ofte hjulpet meg å tenke på at om hun greier så mange, så skal jeg ihvertfall klare 1 eller 2 :) hehe.. Masse lykke til! Det blir helt sikkert krevende i perioder, men helt klart verdt det :)

    SvarSlett