søndag 2. januar 2011

Hyttekos på Nyttårsaften

I år feiret vi nyttårsaften sammen med familie og venner på hytta til pappa og Heidi. Litt anderledes enn vi pleier, men veldig hyggelig. Litt mer laidback, men med ordentlig middag, ribbe med tilbehør. Vi spilte spill (Thomas og jeg gjorde det ganske så bra, men Sean og Michaela vant da vi spilte om seieren...) og drakk deilig varm sjokolade med krem. Kom også på å ta et bilde av magen, det første i dette svangerskapet tror jeg... Er ca. 7,5 mnd på vei.
Rett før midnatt gikk vi ut og fikk med oss litt rakettsmell, før Thomas og jeg gikk inn og pusset tennene, småbarnsforeldre som vi er... Vi har hatt en veldig fin jule-og nyttårstid, og Emma har kost seg storlig med alle vi har vært sammen med.




3 kommentarer:

  1. Saa koselig aa se dere:) Og saa gravid du er:)...det har gaatt veldig fort, iallefall for meg....
    Noe du onsker deg til lille gutten herifra?

    SvarSlett
  2. Ja, lenge siden sist jeg la ut bilder.. ja, nå er jeg skikkelig gravid! Magen kommer til å bli gigantisk frem til termin..
    TUUUSEN takk for kalender og spenner til Emma!! Så koselig, og du husket jammen meg å lage de lilla blomstene du snakket om i sommer! Imponert! Vi har ikke begynt å handle inn noe til lillebror ennå, men jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe en bæreslynge av etter eller annet slag. Jeg kan sjekke litt priser og se om det lønner seg å kjøpe i USA. Da kan jeg kanskje bestille til deg, slik at du kan sende... Sier i alle fall i fra.
    Godt nyttår til deg og familien, KLEM :)

    SvarSlett
  3. Så fin og stor mage du har fått kusine:) Kjempemoro å følge med på livet deres, og gleder meg til den lille kommer:) Emma er bare fantastisk nydelig!!!

    Merethe

    SvarSlett