tirsdag 20. april 2010

Girls just wanna have fun

Det er fantastisk å være mamma, det er fantastisk å være sammen med lille Ems, men noen ganger (som ikke er så ofte) er det fantastisk å være bare meg, Ida, med andre venninner. Vår supre event-Jenny inviterte til jentekveld her en fredag, og vi hadde det veldig koselig alle sammen. Vi hadde "vårrengjøring" av kropp og sjel. Hjemmelagede ansiktsmasker, fotbad (Carrie masserte inn alles føtter med peeling og fotkrem! Tuuusen takk :D, deilig! Og ikke noe alle vil gjort...), og neglelakkering. Jeg fikk personlig assistanse av neglelakk-ekspert Karolina.


Håper det går greit at jeg legger ut disse bildene... :) Leggene til Maria er hvite, men tro det eller ei, ikke hvitere enn mine!



Ansikstmaskene bestående av olje, egg, honning og youghurt var veldig rennende, men en haug med havregryn hjalp litt på konsistensen... :)




1 kommentar:

  1. Haha Ida. Tror ikke noen kunne hatt hvitere legger enn meg;) Det skal jeg prøve å gjøre noe med i sommer, men det er ikke sikkert det hjelper. hehe

    SvarSlett